Isnin, 24 September 2012

HUKUM MEMULANGKAN SIHIR


HUKUM MENGEMBALIKAN SIHIR/SANTAU PADA SIPENYIHIR

Sekiranya kita disantau/sihir, jumpa perawat, dan berubat, katalah siperawat offer, ni nak buat macamana ni, nak buang je ke, atau nak pulangkan pada sipembuat???

Ada bomoh dan perawat islam juga melakukan perkara ini, antaranya kaedah bakar bata, dan banyak lagi kaedah lain yang aku pun tak tau nak kata, sebab tak belajar... konon memulangkan sihir yang dihidapi tu kepada yang menghantarnya....sebab dah tak de pilihan.... kononnya la...

Kalau kita mengembalikan sihir/santau kepada sipembuat(tuan) sihir, kita juga sama tarafnya sebagai penyihir tadi, penginaya tu, dan antara dosa dosa besar tu! so kalau disihir/santau apa sekalipun, berat macamana sekalipun, sakit macamana pun, menderita macamanapun, jangan sesekali meminta perawat memulangkan sihir/santau kepada sipembuat!

TAHUKAH bahawa memulangkan sihir dengan sendirinya telah membuatkan jin sihir itu mengganggap sipemulang sihir adalah sebagai tuan barunya???? dan jin sihir itu akan mengerjakan pula orang yang mula menghantar sihir itu.... dah sama sama jadi tukang sihir...

Sila Hapuskan saja jin sihir tu sampai sakit tu sembuh! Tak terampun dosa sebagai penyihir tu kecuali Allah yang Maha pengampun itu mengampuni! kalau perawat tu tak mampu nak menghapuskan jin sihir tu, sila cari perawat lain yang mampu, jauh lebih baik daripada kita menanggung dosa menyihir pula yang termasuk 7 pembinasa....

INGAT TU, jangan sesekali memulangkan sihir/santau pada yang menghantar!!!!

Perawat tu confirm tergolong ahli sihir jugak kalau ia memulangkan sihir tu, tapi yg memberi greenlight utk memulangkan tu sama gak! tak terlepas!!!

Tu yg dah mati ada rohnya bergentayangan tu!!! nak camtu????? tau roh gentayangan tu macamana??? roh yang alam barzakh pun tak nak terima!!!! sebab terlalu terukkkkkkkkkkkkkkk, jahatttttttttttttt

22 ulasan:

  1. Penyihir hantar sihir,kita hantar jurus.
    Jurus yg lengkap akan buat penyihir tergolek atau mati.
    Adakah dikira sihir?
    Jika ikut definasi sihir,ciri2 sihir adalah keterlibatan jin sebagai agen.
    Zikir yg mampat dgn ikhlas kalau betul cara dan kaedah sebenar mampu membalas serangan sihir..
    'bukan aku yg melontar,tapi.Allah yg melontar'..

    BalasPadam
  2. TAPI ADA AYAT AL-QURAN YANG JIKA DIAMALKAN DAPAT MEMANTULKAN SIHIR KEPADA SI PEMBUAT.

    BalasPadam
  3. TAPI ADA AYAT AL-QURAN YANG JIKA DIAMALKAN DAPAT MEMANTULKAN SIHIR KEPADA SI PEMBUAT.

    BalasPadam
  4. izinkan saya amalkan bakar bata untuk memberi pengajaran dan segera bertaubat kepada Allah Yang Maha Esa

    BalasPadam
  5. izinkan saya amalkan bakar bata untuk memberi pengajaran dan segera bertaubat kepada Allah Yang Maha Esa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya nk tanya , amalan bakar bata berkesan tak?

      Padam
    2. Saya nk tanya , amalan bakar bata berkesan tak?

      Padam
    3. Kalau sudah 2 tahun bertahan bersabar ats c pembuat sihir or santau dan da mcm2 tmpt berubat.ubat secara islam bgi hilang ble tpi bila c penyihir ni hntr lgi dan hntr lgi apa yg harus d lakukan.sihir santau ble. Mngakibatkan mti harus kta msi ble bertahan ats skit yg kta rsa.sperti gatal2 skit kpala muntah2 badan sntiasa skit mudah pening skit perut xde rezki.mksut dia hantam nak jdi buruk dan mti spelahanlahan

      Padam
  6. Boleh dipulangkan kalau ia melampaui batas..berdoa pada Allah tok memulangkan sihir tu..doa tu adalah senjata untuk kita..dan gunakan ayat2 tertentu yg ada di dalam Al-Quran tok pulangkannya..tu berdosake..kalau orang yang terkena sihir tu sampai tak boleh bangun..ada yang terkena sihir busung sampai perutnya pecah..tak salah kalau ada sebabnya..umpama kita nk dibunuh kita tadah tanpa berlawan..

    BalasPadam
  7. Saya 20 tahun di sihir oleh jiran saya yang zalim yang duduk di sebelah rumah saya. Dia bersama 10 kawan nya, mereka mengunci fikiran saya, suara hati saya, pandangan mata saya. Mereka menyeksa saya ketika tidur, ketika solat,ketika mengaji Alquran,ketika saya bercakap dengan ibu,adik beradik,ketika saya makan dan minum malahan setiap waktu. Saya mohon tunjuk ajar dari Tuan semua.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Adakah tuan merasakan ada "sesuatu" yang bergerak2 di badan tuan setiap masa.?

      Padam
    2. Adakah tuan merasakan ada "sesuatu" yang bergerak2 di badan tuan setiap masa.?

      Padam
  8. Saya pun disihir slama 8 tahun,semua keluarga sy kena, kini ank2 sy pula kena tempias, sihir yg dtg berulang kali jika sembuh, dia top up lg dan lg, masa tempoh pkp ni dan yg paling dasyat buln puasa pun.. Mereka tetap hntar sihir, semakin menjadi2...saya ingin bertanya bolehkah membaca surah yasin niat utk pulangkan sihir kepada sipengupah,kena baca slama 40hr@ bagaimana caranya....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Amalkn Ayat² Manzil & Ayat Penggerak sbg pendinding tiap hari.. Buatlah Yaasin 7 Mubin kalau perlu.. insyaAllah moga diberi kemudahan & kesembuhan..

      Padam
  9. Assalamualaikum. saya mencari rawatan di sekitar Kelantan.sebelum ini saya ada terambil rokok dan makanan pemberian jiran, selepas itu saya terasa sakit dan banyak gangguan berlaku dibahagian dada,perut dan muka.
    Ini email saya : tubuhsatu@gmail.com
    Semoga Allah membalas kebaikkan tuan dengan kebaikkan yang banyak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tuan merasakan ada sesuatu tak yang sentiasa/setiap saat bergerak2 di jasad tuan?

      Padam
  10. Tapi ada cara untuk memulangkan sihir . Dengan solat taubat 2 rakaat , dan solat sunat 2 rakaat . Lepas tu baca surah yasin 7 mubin .. setiap bacaan ayat mubin (kita berdoa supaya sihir itu dipulangkan semula ) .. sihir itu dipulangkan dengan balasan yg allah ingini ,bukan dengan yg kita inginkan .. mungkin cara perawat pulangkan sihir dengan cara yg sy terangkan tadi.. adakah cara itu masih berdosa ??? Pernah dgr ceramah ustaz , kalau kita nak pulangkan sihir ,boleh . Dgn cara solat dan berdoa ( mungkin seperti cara yang dinyatakan diatas) . Tp kita tak boleh pulangkan sihir dgn cara menyihir . Agak keliru atas kenyataan tuan ..

    BalasPadam
  11. Saya redha jika ketentuan Allah sy disihir.Setiap.kali saya maafkan penyihir n pergi Buat rawatan perubatan Islam ,setiap kali itulah ia datang berulang kali menyerang saya..masuk keluar masuk keluar..setiap kali bacaan Manzil,gangguan tu tetap ada seolah olah mencabar saya.Ilmu pelet dari Indonesia yang dikirimkan kepada saya seolah olah tidak berputus asa.Saya percaya Allah ada..Saya hanya bergantung kepada Allah.Kepada penyihir itu ,cukup cukuplah membuat dosa .Anda Masih muda.Saya sudah punya suami Dan ank ank.Saya tetap maafkan saudara.Sudah sudahlah..cukuplah anda Buat saya derita.Sya bersykur punya suami yang sabar membawa saya berubat.

    BalasPadam
  12. Pengalaman sy kena sihir dan cubaan ruqyah sendiri... Akhirnya, sy terpaksa pulangkan balik sihir dgn bacaan ayat ruqyah... Jd, mcmana?

    BalasPadam