Isnin, 24 September 2012

MEMBUNUH JIN DALAM BADAN


MEMBUNUH JIN DALAM TUBUH MANUSIA

Kekuatan dan kepandaian jin berbeza, yg biasa merasuk hanya jin, hantu hantu dan dewa dewa...Kalau iblis/azazil yg mengacau, bila perawat datang/jumpa perawat, dia dah lari dulu sebab dia pandai, ATAU kebanyakkan perawat tak mampu mengesan keberadaannya dalam tubuh pesakit, tapi kalau jin, hantu/ dewa dia buat bodoh macam hebat gitu... nak bezakan kene tengok rupa dia le... hantu spt biasa yg kita dengar..ponti, polong..dll, macamtu la rupanya dan suka mengilai, kalau jin pulak biasanya bertanduk, berekor, kalau dewa... gedabak gedabak hehe..(paling senang tanya je, ko ni jenis apa, hensem je aku tengok... hehehe)

Nak tau dia mampus tu, hanya perawat yg tau, tak de bukti jelas, cuma keadaan sipesakit kalau tengah mengaruk tu henjut terus pingsan tu selalunya terus mati jin tu, bukan seekor, kekadang 3-4 ekor sekaligus... itupun bergantung kepada siperawat dia belasah guna apa..

Kalau guna bacaan ruqyah/azan, ada gak yg mati, tapi yg tahap rendah... biasanya hanya meraung kesakitan atau bersembunyi balik dlm badan, nanti merasuk balik.., kalau guna air yg dibacakan ayat suci, memang banyak yg mati, tapi masaalahnya air yg dijampi biasanya jin tak mau minum, dimuntahkan balik! Kalau guna jurus pulak, ada kuat sikit, bergantung juga pada siperawat, samada jurusnya keluar santan cair atau pekat hehe(istilah mudah) kalau cair..takat melukakan je.. kalau pekat.. boleh membunuh

Tetapi guna jurus ada hadnya juga, sebab tubuh manusia itu sendiri sebagai benteng pada jin yg bermastautin ditubuh.. ada yg kebal terutama kalau mengikut@menyerupa keadaan makhluk(binatang) yang sisiknya tebal tebal atau jenis yg liat yg tak lut guna jurus tu... Ada juga jin yg sangat liat, zasst macamanapun, baca apapun, picit le sampai lebam lebam, dia buat dono atau takat meraung je, tak mati mati...terpaksa guna kaedah lain : tiup-tiup ke, mandian ke... ah banyak lagi cara.... jin dlm tubuh memang agak sukar dihapuskan lagilah kalau dah lama ataupun tahap jin yg tinggi atau berumur ratusan ataupun ribuan tahun.....

Tapi kalau kat luar tubuh, besar manapun, kuat manapun, jenis apapun (azazil/iblis/hantu/jin atau dewa) pasti berkecai (hehe tengok juga sapa punya jurus tu... kalau aku hehe jauh pun hancur) kira power le tu hehe terover la pulak... maaf ya ibu ibu bapak bapak hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan