Isnin, 24 September 2012

PERAWAT ISLAM DIJOHOR


Ramai perawat islam yg buka klinik di Johor ni, tapi aku tak de contek mereka.

Kalau search di google, yg ada cuma darul shifa diKg Maju Jaya tu, yg lain aku tak dapat

Kalau sesiapa yg ada no phone dan alamat alamat perawat islam di Johor, bolehlah bagi kat aku disini, nanti aku senaraikan



Aku pulak tak termasuk dalam golongan perawat islam, sebab guna kaedah yg pelbagai dan guna ruqyah tu kadang kadang je, kira ruqyah tu hanya sampingan... kalau bacapun bukan orang dengar, sebab baca dalam hati, dan tak de gaya langsung jadi pak pak ustaz ni....

Nak kata aku ni bomoh, lagi la mengarut, tak de guna apa barang pun, air jampi pun tak bagi! hehe...


Tapi cara aku hanya bunuh je jin jin yg mengganggu pesakit terutama didalam tubuh pesakit dan dirumah pesakit dari jarak jauh.. yg ni pun tak masuk akal!hehe, tapi diri pesakit yg rasa kesembuhannya (yg semboh la, yg tak semboh semboh pun ada juga hehe)

Kalau merawat jarak jauh ni, payah nak gerenti terutama kalau kes sihir, kalau saka tu InshaAllah, biasanya ok, biasanya! hehe maknanya tak semua... tu yg sebaiknya kene juga jumpa dengan aku sebab ada juga jin yg tak mati dari rawatan jarak jauh ni! jin kan macam macam kepandaiannya dan kekuatannya!

1 ulasan: